HEJSAN!

Hej på er, nu är vi hemma. Vi kom hem vid 4 tiden nån gång. Då ringde jag Moa, Linneas kompis, och frågade om vi skulle gå och möta Linnea som har varit på konfirmationsläger.
Så vi gick dit och mötte Mathias och Linnea där. Sen gick vi hem. Nu ska jag städa och sen kanske dra ut, så fint väder ju! Men ska först berätta lite om vad vi gjort i skara.
DAG 1 (fredag)
Vi kom till Skara, i bilen så messade jag en massa♥ Sen köpte vi pizza och åkte hem och kollade på hockey! Sen gick vi o la oss.
DAG 2 (lördag)
Vi vaknade ganska tidigt, då åkte vi till GF(gammelfarmor) och gick ut och gick med henne. Sen gick vi och åt lunch, efter vi ätit så gick vi tillbaka till GF. Då gick vi ut med henne IGEN. Men sen åkte vi hem. Åt lite kvällsfika och kollade på hockey.
DAG 3 (söndag)
Vi vaknade vid 10 nån gång, jag tog en snabbdusch. Sen drog vi till GF fast hon sov så vi åkte hem. På vägen så stannade vi och åt. Då var det en gubbe som satte sig bredvid oss och frågade "är ni påväg mot söder?) en miljard gånger! HAHAH.. Men sen skulle han åka och då tutade han och vinkade till oss.. HAHAH.. Söt!
Aaa men nu kommer lite bilder, I O ORDNING!
HAHAHA NÄR VI VAR I KYRKAN SÅ SKULLE MAN TRÄNGA IN ALLT SVÅRT/TUNGT I LIVET I EN STEN. OCH SEN SKULLE MAN LÄGGA STENEN PÅ KORSET ELLER I SKÅLEN MED VATTEN. OCH DÅ ÄR JU JAG SÅ SMART SÅ JAG RÅKAR TAPPA STENEN OCH SÄGER TYP ASHÖGT "OJ FAN!" HAHAHA OCH MAMMA BARA "DU FÅR JU INTE SVÄRA I EN KYRKA!" HAHAHA... OCH SEN VA DET TYP NÅN INSPELNING AV ETT "BÖG RÖLLOP" SAMTIDIGT.. HAHAHA SÅ SJUKT ROLIGT!

MEN NU MÅSTE JAG STÄDA! PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer
Postat av: Lisa Olofsson

oj.. vad har du gjort med ögat? KRYA! och älskar tröjan du har på dig på bilden när du är med din mamma, gammel farmor och du står typ åt vänster, vart haru köpt den? :D <3 (svara i fb chatt) Puss hej! <3

2012-05-13 @ 19:20:23
Postat av: Zamba

Hahhaahha Jossan GF är en förkortning på flickvän på engelska asså Girlfriend hahahahahahah Vi skulle gå ut med GF hahahah visste inte att du hade tjej? Hahahahahha

2012-05-13 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0