Goodie!

Träningen gick ovanligt bra, haha.. Nej men den gick bra och den var rolig! Körde lite 2 mot 2 först och sen lite passnings övningar och match. På onsdag på kvällen så drar jag och pappa ut och springer, för han kommer inte hinna skjutsa mig till träningen men vi skulle ändå bara springa på träningen så då springer jag med pappa istället. Sen skulle vi typ gå och skjuta lite skott, måste träna mina skott..
Men nu ska jag nog hoppa in i duschen och göra läxor.. JUSTE jag och pappa ska åka och köpa lite fotbolls-grejer åt mig för att jag ska ha till Gothia! SKA ÅKA MED!! men nu ska jag duscha, puss!
ARKIV BILD

Kommentarer
Postat av: John

sv tack :)

2012-05-14 @ 21:40:25
URL: http://johnbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0