Bästa Valborg på länge!

Åhh!! Det har varit jättemysigt igår! Först kom jag och pappa dit, då gick jag, Simon och Adam hem till Adam och hoppade studsmatta. Sen ringde dom hem mig och Simon så vi gick hem och åt. Sen spelade vi cod. KUL. hehe..
Men sen kom Adam igen så va vi kvar en stund sen gick vi och hoppa igen. Men sen skjutsade Lotta oss till Majbrasan och sen va vi tre där en stund. Sen gick vi till nya IP och spelade fotboll. Asmysigt för vi va helt ensamma där och det enda ljuset var från gatulyktorna.
Så vi va där, spelade lite volly och åt godis. JÄTTEJÄTTEMYSIGT!! + att det va asvarmt fast klockan va runt 22-23. Så vi sprang runt i T-shirt och strumpor. Men sen kom Linnea och alla tjejer+ Mattias och spelade fotboll med oss ett tag, sen gick dom och Lotta kom och hämtade oss för det är en bit att gå hem. Så det var skönt.
Sen kom vi hem och spelade Hotel. Ganska ok.. Nä men det va kul. Jag vann stort första gången vi spelade!
Sen åt vi lite snacks och ost & kex. Men nu ska jag inte skriva värsta bibeln, så nu får ni massa bilder från igår kväll.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0