Välkommen till min foto-blogg!

Hej alla fina! Nu har du klickat dig in på min lilla blogg! Jag heter Josefine och driver denna foto-blogg. Jag är 12 år och fyller 13 den 1 augusti. Jag älskar att fotografera och fotar med en Canon eos 550d. Jag har fotat med systemkamera i 8 månader nu och jag tycker det är jätteroligt!
Ni förstår säkert nu att det kommer komma massor med bilder här i bloggen. Kanske inte jättemycket text men jag tycker det är roligare med bilder! När jag inte fotograferar är jag med kompisar, shoppar, spelar fotboll, leker med hunden, matar kaninen, umgås med nära och kära och rider min foderhäst. Mer om det kommer komma upp på bloggen så småning om!
Jag kommer blogga minst 2 gånger om dagen, så har ni bara sett ett inlägg under en dag, gå in lite då och då och se om det har kommit upp nåt nytt fräscht inlägg! Men nu får ni ha det så bra, vi hörs!
Här har ni en bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0