TJA alla aliens! grodan o myran in the building!

Nu skrattar ni annars jävlar näääääääää deeet där va ni inte med på eller? 
Ja rubriken och lilla texten över strecket är skrivet av Simon och Oscar.. HAHAH knäppa..
Men jaja, idag har vi inte gjort nåt speciellt. Vi chillade bara i skolan lite sen stack jag och Simon hem till mig och drog ut med hunden. Sen gick vi och hämtade Oscar och vi tre gick hem till mig och gjorde läxor och åt mellis. Nu sitter vi uppe på vinden och chillipillar. Men ska vara lite social nu, puss och hej!
Jag: Vad vill ni hälsa till bloggen?
Simon: Att vi bajsar jäkligt mycket.
Jag:?
Oscar i gul tröja, Simon i svart och jag i grå.
GRABBARNAAA!

Kommentarer
Postat av: Moa J. Petsén

Snygga grabz du hänger med då hohoho

2012-04-17 @ 19:27:33
URL: http://mpetsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0