Shoppa med mamma?

Hejsvejs! Idag tror jag att jag och mamma ska åka och shoppa, har verkligen shoppingsug! Men jag vet inte riktigt vart? Antingen stinsen, kista eller vällingby. Och om vi ska shoppa i vällingby så ska vi äta mat med mormor och morfar! Men jag vill hellst till kista eller stinsen för då går man ju innomhus och i vällingby centrum går man ut och imellan affärerna.. Ett litet minus! Men idag lite senare ska ni få se rummet också! EXCITING! :D Nä inte så jättemycket för er men aja, nu ska jag hoppa upp ur sängen! Puss och Kram

Ja eftersom det verkar bli vinter igen (snö) så kan vi ju ta en liten mobilbild som jag tog i vintras på en formande bajskorv som blivit ett J hihihi känner mig lite snuskig....

Kommentarer
Postat av: Vilma

HAHAHAHHAHAHAHA ååhhh, vad jag skrattade förstagången jag såg bilden... (vilket härligt minne....) ? <3

2012-04-14 @ 14:21:27
URL: http://pertansvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0