Packa det sista.

Godmorgon alla fina läsare! Nu är jag snart klar, ska bara packa det sista. Sen skulle tydligen pappa skjutsa oss till mamma? Aja jag sov när dom bestämde det imorse. Fint väder är det också! Så det ska bli jättemysigt! Synd bara att man måste sitta i en bil.. Men nu ska jag inte deppa! Ni får ha det bra! Det här inlägget var inte tidsinställt så det kommer komma 2 till inlägg innan dagen är slut, och  imorgon så kommer det 2st och sen på tisdag kommer det 2st tidsinställda. Men sen på onsdag blir det inga fler tidsinställda! Då får ni vänta tills jag kommit hem på eftermiddagen innan ni kommer få era inlägg! Men nu måste jag rusa! Tjingeling!
Ni får en bild som jag tog förra veckan, lite bokeh och lite vanlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0