NU BÖRJAR JAG IGEN!

Hej alla fina! Nu är jag tillbaka och kör igen på lilla bloggen! Berättar lite kort om dom två dagarna som jag inte skrivit om:
Måndag: Va i skolan som vanligt och efter skolan så gick jag hem och gjorde lite läxor sen åkte jag och mamma på utvecklingsamtal. Gick ganska bra, sen åkte vi hem och fikade (tror jag?) På kvällen smsade jag massa & sen gick jag och la mig.
Tisdag: Efter skolan gick jag, Simon, Denniz och Oscar till hagan, sen gick vi hem och gjorde läxor på altanen jag, Simon och Oscar. När dom gick hem la jag mig i badet och tränade på SO läxan.
Och idag har jag varit på hagan med Madde och nu sitter vi här framför datan och chillarpillar och sen ska jag på fotbollsträning, grymt taggad för jag va inte med i måndags så nu är jag taaaggaad!
Nu ska vi fortsätta titta lite bloggar kanske? Puss!
En random bild, för hade ingen på Madde som jag tänkte lägga upp men eftersom inte ungen har facebook... så fick jag ta en annan bild! Hare gööttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0