Världens finaste vän Maya♥

Sitter just nu och kollar på tv med Linnea och mamma. Idag har det varit sämst uppdatering men efter skolan så gick jag och Maya ut med alla hundar.  Vi va ute i 1 timma och 10min. Jättemysigt att snacka med henne! Så otroligt fin tjej det där! Sen gick vi hem och åt värsta dundermellisen, äggmackor, yoghurt, te myys! Sen åkte vi till hästarna och det spöregna när jag red.. Men det är bara att gilla läget! Det var kul iallafall!  Imorgon åker jag och Linnea hem till pappa och sen på kvällen så är det avslutning i hallen, det blir som en liten cup. Den börjar
20.00 och slutar 0.00 så jag och Linnea ska jag och Linnea gå hem. Men nu börjar det så ska fortsätta titta, puss!
Sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0