BUUUUUU!

Usch vad jag är dålig! Har inte bloggat någonting idag, det var såhär: Jag vaknade imorse och då sa Linnea att hon skulle åka till Kista och det ville jag också, så jag ringde runt lite och sen fick jag tag på Moa så vi bestämde att vi skulle träffas på coop. Jag duschade och fixade mig lite snabbt och sen åkte jag och mamma och mötte Moa. Sen tog vi bussen till K-station och sen tog vi tåget till Jakobsberg och sen var det lite flum vid terminalerna... HAHA.. Men sen kom vi på bussen mot Kista. Och sen när vi väl kom fram så hade vi inget shoppingsug alls så vi gick ovh åt pannkakor! GOTT! Men när vi hittade lite saker på Gina så började shoppingsuget komma igen, jag köpte ett par jeans på Cubus för 199:- och Moa hittade ett par jeans på Gina för 499:- hihi lite prisskillnad! Sen hittade jag en tröja på H&M också, kommer bilder sen!
Men när vi var påväg hem från J-station så var vi så inne i ett samtal så vi missade kliva av vid K-station! HAHA, Moa såg att vi var vid K-stationen och typ kutade fram till dörrarna fast vi fick inte upp dom, hihihi... Men sen när vi satt på tåget tillbaka så råkade jag skrika jättehögt: NU SKA VI KLIVA AV! HAHAHAH.... Men nu ska jag inte skriva en hel bibel. Bilderna kommer nu på sakerna som jag köpte igår.
Skor som jag köpte igår. Skopunkten. DÅLIG BILDKVALITE
Skor som jag köpte igår. Skopunkten. DÅLIG BILDKVALITE
Mjukisbuxor, BIKBOK. DÅLIG BILDKVALITE

Resten av de jag köpte idag kommer imorgon, nu hinner jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0